ZAKRES WSPÓŁPRACY
WĄTROBA SIĘ SPRAWDZA
KAMPANIA EDUKACYJNA
Kampania edukacyjna, której celem jest zwiększenie świadomości Polaków na temat niespecyficznych symptomów Stłuszczenia Wątroby.
Działania informacyjne oparte zostały przede wszystkim na komunikacji w Internecie. W ramach tych działań stworzyliśmy dedykowany landing page wraz z ankietą online oraz szereg materiałów promujących kierujących do ankiety – zarówno dla pacjenta jak i specjalistów i farmaceutów.
W Projekcie odpowiedzialni byliśmy za kreacje i produkcję przyjaznej ankiety online zgodnej z trendami UX wraz z bannerami, bumperami oraz testimonialami, w których przedstawialiśmy wybrane niespecyficzne symptomy choroby wątroby.
EFEKT
Znaczący wzrost (+ 48%) świadomości Polaków na temat Stłuszczenia Wątroby oraz 80 tys. wypełnionych ankiet online. W trudnym okresie pandemii, pomimo spadku całej kategorii, odnotowaliśmy także zwiększenie sprzedaży wartościowoi ilościowo marki Klienta.
Kampania została nagrodzona
Srebrną EFFIE 2021.